Sapa kata ddk kat KL x sesat mmg orang 2 hebat...!!~~
Aih....I'm successfully escaped from my batching plant earlier today..(thanks di atas sokongan para2 veteran=p)
I'm going home and mandi-manda+maye and planning to tinted my car...
OMG! I own Viva Elite o0o0o0o0...Plate number? WS* 909*...Suma di censored atas dasar2 keselamatan...=p
Okeh..Then called sales girl from CoolWorld and bla...bla....bla...she directed me to Damansara Utama..
Adoi...firstly sesat smpai ke Summit USJ...Pas2 cari2 jln g Damansara x jumpe!!
Huh....then balik Cheras semula...!!~Fuh penat.....
Recently ah...I mean these few days la....my angin kuskus makin teruk la...Isk..Sume bnda nk di marah....Isk!...Berubah!~~
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Click for more info~
About Me
- Ms Coci~
- Limbang, Sarawak, Malaysia
- Love to be a story teller to everybody which consist of myself, me time, me work, me shopping, me feelings and me craziest moment. It was all over here and enjoy it!~~ I can barely keep still the excitement of people surrounding me...
2 Drag some ideas:
ko dh de kete??? weyh rekomen aku keje situ weyh.. aku pon nk pi honeymoooon free.. haha
hehe....Viva je la kwn...hehe..
jom la keje cni!!
Post a Comment