11:29 AM

Birthday of my beloved:-)

Lullaby written by Ms Coci~ |


My parent’s birthday

Well… special 4 my parent’s birthday that was on 15th and 17th January..( Birthday dorang selang sehari sj…ngeh2) I ber mood plak nk tulis sumtin dkt blog nih. First2 ari khamis aku nk bli kek 4 y bapak. Then my sis yg kerja dkt kk said no need la. Celebrate together ngn dia ari sabtu. So…mcm biasa ktaorg just sediakan telur merah and mee sedap je la.. hehe


Then, ari Sabtu yang di tunggu telah tiba. Kakak aku kat kk balik.( bkl mertua dia anto). Dia bwk kek secret recipe. Nyummy gilerrrr..... dhla dia beli choc indulgence kegemaran aku...waaa... Rs nk lagi weh... hehehe

X byk amik gamba coz guna camera my sis. Dia mrh aku amik gambo guna hp. X standard dia ckp. Hampehsss btul.. its ok then...



Nyummy...(zera...mimie...help..cna nk kurus??)


Program diet ku akan di sambung kemudian...sekian..=p

How to solve nafsu makan yang meluap2?Please....hehehhe tunjuk kan aku ke jln yang benar....=p


0 Drag some ideas:

Subscribe