8:20 AM

Raya

Lullaby written by Ms Coci~ |

Raya datang lagi....Emm

Taun ni stay dekat KL. Sedih siot!~

Momi, I love u..

Today is 15th September. Lagi 5 ari nak raya...

Xtau nak pegi mn..But because of kekasih hati jantung pengarang dah beli baju raya (2) for me I don't know if I have a chance to refuse him not to follow him balik kampong...

Isk!

Ookeh......Rasa nak tgk wayang malam raya....hari raya pertama tgk wayang lagi....raya kedua tengok wayang lagi...=p

Maybe it can help me distract my feeling not-to-raya...~

Merepek...

Tengok la macamna....Wish me luck...I'm not into stay-at-other-people-house....

2 Drag some ideas:

Aida Narina said...

U stay KL for raya? Kalau its abt work, then it will be fine :).Tahun ni kita rasa kesusahan, insyaAllah tahun depan murah rezeki :)

By the way, i pon nak tgk movieeeee malam raya. Hahhaaa, i memang bila raya, hantu tv, hantu movie! Mak/nenek ajak raya, i prefer stay rumah alasan siang tadi makan banyak sgt, dah xeh gerak! ;p

Jin Notti? Momok The Movie? I belum tgk lagi Final Destination 4! ;p

Ms Coci~ said...

OMG! It's not about work at all=p

Its ok la..Jin Notti? Final Destination 4? Dah tgk! But a bit short la..Diff with 1,2,3..

Harap2 taun dpn murah rezeki..Xtau la nak g mn raya..Isk..Dgr takbir je KL da banjir=p

Subscribe