8:40 PM

New Model of Perodua

Lullaby written by Ms Coci~ |

Ding dong....

Ermm...Sejak jd org yg malas nak tgk tv Perodua kuarkan new model pn I boleh x taw..

Isk...

Well it's not important tho..

I just knew about the new model when I took cube result at independent lab..

Gosh!

First impression from me..

"Hey...It looks like Exora / Honda Jazz but got Myvi look from in front.." Eww

All combination huh?

From the source here

"New Alza will be the top selling for MPV"

Tadi passing by dekat Perodua Permaisuri...Wah...memang ramai org...

Harap2 betol2 la jd top selling MPV of the year 2010...Org Malaysia mmg rajin beli kereta kn? Lg2 kat KL...Plat keta boleh betuka dlm ms kejap je...Td tgk da WTG..

Gosh.....Sp kata org Malaysia x kayo??=p

Klu Exora starting price RM57,548...and klu this cutie Alza starting price is RM56,000...

Gross.....Jom beli keta ramai2...

Tapi kan...kaler dia ada mcm2...So cute~~


I suka this kaler~~

0 Drag some ideas:

Subscribe