9:08 PM

Penat

Lullaby written by Ms Coci~ |

Tik Tok...

Esok raya korban?

Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Berkorban esok...

Wish you guys enjoy your holiday ( I'm not!) ..Be happy..

I need therapy. From top to bottom...Seriously...

I just knew that Y Max..P1 Max pe ntah yg potong-potong-potong belong to YTL...

Whuddaaa??=p

Yeyeye...


Esok raya? I dah ada tiket wyg New Moon sok...Watch movie alone again..I'm ok with that...

Yeyeyeye....

Aksi2 para engineers yang berkaliber... Time ni dah jam 4 lebih...Sume dah malas nak berkhidmat utk negara~=p


Engineer 1: Aksi sebuk reply msg berkaitan hal ehwal technician=p
Nana ampun...Selamat Hari Raya


Engineer 2: Yang ni serius...Nak naik gaji for this girl or not? Ermm..

Alice..Ampun juak...Merry Christmas


Engineer 3: With Vaio lappy she can access to others people computer...Hackers ni..=p

Ina...Ampun lg...Selamat Hari Raya Aidiladha esok..

Love you guys...Mish you~~

My pic won't be able to upload here because I'm a good worker...=p

Lalala...Kuang3x

0 Drag some ideas:

Subscribe