1:37 AM

Perfect Stalker

Lullaby written by Ms Coci~ |

Ok..mata ngantok gila..

Jam menunjukkan jam 1.40am..

-_-

Dasyat nya aku malam ni..Selagi x jumpa apa yang aku nak slagi tu la aku xnk tido..

Pas gayut ngn hubby slama sejam lebih tadi..Aku start cari nama member dia; Zaim..

Tapi x jumpa kat FB dia..

Then try carik awek dia punya nama plak..Khairunnisa..Great..Lagi aku x jumpa..

Halimunan ke apa 2 org nih..Penat doh..Sampaikan aku siap carik 1 by 1 friends hubby aku..

Xkn aku nk kejutkn dia dr tdo (klu dia tgh tdo skrg) semata2 nk suh cari FB kwn dia tu..

Great! Terseksa nya macam niiii....Then I tried googled my own name and the result was magnificant!

Banyak kot yang aku jumpa..Macam2=p

Issshhhh....Mana celah la aku nk carik minah ni..Geram...Sok abis la hubby aku..

Carik sampai dapatttt!! Ya Allah..Manusia apa kah aku ni..Stalker bagai nak rak!

Geram sbb hubby slalu cte, cte and cte..But the thing is I couldn't remember which one is Khairunnisa..And also his boipren which is same class with me during matriculation!!

Better go to sleep girl!

Sebelom muka ko naik jerawat..Huhu..

Nite all..Love ya..

0 Drag some ideas:

Subscribe