1:38 PM

Salam Aidiladha

Lullaby written by Ms Coci~ |

Salam..Hi guys..


Aidiladha da abes pon..Baru nak sibuk2 wish kat sini..

Btw, semalam baru je sampai KL..

Selepas menghabiskan masa bersama suami tercinta di Labuan..

Tiket mmg last minute sokmo..

Gamba pon x sempat nk ambik kalau dh nama nya ddk dlm gelap je 24 jam..

Haha

Mood honeymoon masih ada ok? Bila la hubby nk balik ke KL smula..

Baik saya duduk menyewa somewhere else je..Kereta pon sewa monthly je..

Ni x..Rumah besar ddk sorng..Kereta tersadai je kat umah..

Gosh! I'll update about 'ular melawat kawasan umah' later.. Kamera Sony x bawak..Semangat je ambik gamba JPA tgh tangkap ular kat saluran paip..

Geli nyah! Ular warna itam gitu!

Hati yang gembira lepas jumpa suami terus berubah jadi ketakutan..

Huh!

Eyytttt...Topik pasal Aidiladha..Pe cite nih?

Selamat Hari Raya Aidiladha Kawan2..

Saya dah berkorban tahun ni..Saya bg pinjam kete saya kat my sista untuk dia balik Kemaman jumpa suami since kete dia x tukar tayar lagi..=p

Saya senang hati bg dia pinjam sbb sy dpt jumpa suami tercinta slama 3 hari!

I love You Syg..Balik cepat..Takut kejadian ular berulang semula..Sumpah saya tabur belerang tu kat badan saya nanti..

Orang Kuning la jadi nya! =)

0 Drag some ideas:

Subscribe